Портал "WEB-МАТЕМАТИКА" XP-сайт Донецкого национального университетаРесурсы Wolfram Research, Inc.
ТестыМетодические УказанияЗадачиУчебникиЖурнал "Квант"
Поиск математической информации на английском языке
Открытый Математический Колледж
-----
 /
Программа Обучения
 


(16(8) год.)

Задачі, пов'язані з поняттям "концентрації" і "процентного вмісту". Задачі на рух. Задачі з недостатніми і надлишковими даними. Задачі на застосування арифметичної і геометричної прогресій.

Мета вивчення теми  - розвинути вміння учнів розв'язувати текстові задачі шляхом складання рівнянь, нерівностей і їхніх систем; у процесі розв'язування цих задач розширити уявлення  учнів про математичне моделювання.

(16(8) год.)

Тотожні перетворення й обчислення значень показникових і логарифмічних виразів. Властивості і графіки показникових, логарифмічних і степеневих функцій. Показникові, логарифмічні рівняння, нерівності, їхні системи.

Мета вивчення теми - розвинути вміння будувати, читати графіки зазначених функцій і використовувати їх для опису реальних процесів; продовжити формування вмінь розв'язувати показникові, логарифмічні рівняння і нерівності різними методами, зокрема функціональними.

(16(8) год.)

Геометричний і фізичний зміст похідної, первісної, інтеграла. Дослідження функцій за допомогою похідної. Задачі на найбільше і найменше значення. Застосування інтеграла до розв'язування геометричних задач. Похідна й інтеграл у фізиці й техніці.

Мета вивчення теми  розвинути вміння учнів моделювати реальні процеси методами диференціального й інтегрального числення, продовжити формування вмінь застосовувати похідну й інтеграл до доведення тотожностей, нерівностей, до дослідження і розв'язування рівнянь.

ТЕМИ ЗА ВИБОРОМ

(16(8) год.)

Основні класи стереометричних задач, методи їх розв'язування. Побудова перерізів, комбінації геометричних тел.

Мета вивчення темипродовжити формування просторових уявлень, розвинути вміння знаходити різні елементи геометричних тіл і їхніх комбінацій.

(16(8) год.)

Властивості і графіки тригонометричних функцій. Перетворення тригонометричних виразів. Тригонометричні рівняння і нерівності, їхні системи.

Мета вивчення темирозвинути вміння будувати, читати графіки тригонометричних функцій і використовувати їх для опису періодичних процесів, вміння розв'язувати тригонометричні рівняння і нерівності різними методами, зокрема, функціональними.

(16(8) год.)

Рівносильність, наслідок. Основні методи розв'язування нерівностей (заміна змінної, метод інтервалів, графічний і ін.) Раціональні й ірраціональні нерівності, нерівності, що містять члени під знаком модуля. Застосування нерівностей до дослідження рівнянь. Доведення нерівностей. Нерівності з параметрами. Системи нерівностей.

Мета вивчення темипродовжити формування понять рівносильності, наслідку, виробити вміння застосовувати різні методи розв'язування алгебраїчних нерівностей і їхніх систем, у тому числі і нестандартні, володіти різними методами доведення нерівностей.

(16(8) год.)

Класифікація систем і методів їхнього розв'язування. Симетричні й однорідні системи. Рівняння, що розв'язуються зведенням їх до систем. Системи рівнянь з параметрами.

Мета вивчення темипродовжити формування понять "рівносильність" і "наслідок"; розвинути вміння учнів розв'язувати рівняння, нерівності та їхні системи як традиційними, так і нестандартними методами, у тому  числі й рівняння з параметрами.

(16(8) год.)

Прийоми розв'язування планіметричних задач. Роль рисунків при розв'язуванні геометричних задач. Площі фігур.

Мета вивчення темисистематизувати вміння учнів розв'язувати планіметричні задачі.

(16(8) год.)

Вектори й операції над ними. Координати в просторі. Рівняння фігур. Застосування векторів при  розв'язуванні геометричних задач. Застосування методу координат.

Мета вивчення темирозвинути вміння учнів застосовувати векторний метод і метод координат для розв'язування геометричних задач.

(12(8) год.)

Повторення матеріалу, що вивчався в 10 класі 

Мета вивчення темипідвести підсумки роботи, проаналізувати типові помилки на випускних і вступних іспитах з математики.

1  Бродський Я. С., Павлов О. Л. Математика. Тести для самостійної роботи та контролю знань. 10-11 класи.   Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2002.

2   Бродский Я.С. Текстовые задачи.  Донецк: ДонНУ, 2003г.

3   Гейдман Б.П. Логарифмические и показательные уравнения и неравенства. Методические разработки для учащихся ВЗМШ, 1992г.

4  Афанасьева О.Н., Бродский Я.С. Применение производной и интеграла. - Донецк: ДонНУ, 2003г.

5   Двейрин М.З., Слипенко А.К. Стереометрия для абитуриентов.  Донецк: ДонНУ, 2002г.

6   Афанасьева О.Н., Бродский Я.С. Тригонометрия для абитуриентов.  Донецк: ДонНУ, 2002 г.

7   Афанасьева О. Н., Амиршадян А. А. Неравенства. - Донецк: ДонНУ, 2003г.

8   Афанасьева О.Н., Бродский Я.С. Системы уравнений.   Донецк: ДонНУ, 2002г.

9   Патапов М. К., Олехник С. Н., Нестеренко Ю. В. Планиметрические задачи.   М.:Изд - во МГУ, 1992г.

10  Павлов А. Л., Слипенко А. К. Векторы и координаты в пространстве.   Донецк: ДонНУ, 2003 г.

11  Афанасьєва О. М., Бродський Я. С., Павлов О. Л., Сліпенко А. К. Математика. Тести для самостійної роботи та контролю знань. Одинадцятикласникам та абітурієнтам. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2002.

  Узнай подробности о версии Mathematica V
* webmath 8568 valeria
Хостинг от uCoz