Портал "WEB-МАТЕМАТИКА" XP-сайт Донецкого национального университетаРесурсы Wolfram Research, Inc.
ТестыМетодические УказанияЗадачиУчебникиЖурнал "Квант"
Поиск математической информации на английском языке
Открытый Математический Колледж
-----
 /
Программа Обучения
 


Тест Наглядная Геометрия

Дана програма призначена для організації додаткового навчання математики у відкритому математичному коледжі (ВМК) при Донецькому національному університеті, у Східно-українській заочній математичній школі (СУЗМШ). Її можна використати в загальноосвітніх навчально-виховних закладах для проведення факультативів.
У програмі для кожного класу зазначені основні і додаткові теми. Це дає можливість учителю спланувати навчання відповідно до можливостей учнів і власних смаків.
Для кожної теми сформульовано загальну мету її вивчення, наведено її зміст.
Для кожного класу наведено перелік посібників для організації самостійної роботи. Основна їхня частина підготовлена вчителями ВМК - викладачами Донецького національного університету.
Програма призначена для ВМК, для груп "Колективний учень", навчальних закладів додаткової математичної освіти, а також загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів.

Цілями додаткової до шкільної математичної освіти є:
~ формування в школярів інтересу до математики та її застосувань, до занять математикою, надання їм допомоги у виборі профілю навчання і забезпечення профільної диференціації навчання математики;
~ розвиток математичних здібностей учнів, різних видів мислення (образного, логічного, комбінаторного тощо), навичок самостійної роботи, зокрема, навичок роботи з книгою;
~ поглиблення і розширення знань учнів з математики, отриманих у шкільному курсі математики, забезпечення міцного і свідомого їх засвоєння, підготовка до продовження освіти.
Зміст додаткового навчання математики поглиблює і розширює зміст шкільного курсу математики. Додаткове навчання орієнтовано на формування умінь розв'язувати складні і нестандартні задачі, засвоєння фундаментальних ідей і методів математики.
Для забезпечення диференціації навчання в програмі для кожного класу наводяться основні теми і теми за вибором. Це дозволяє врахувати особливості контингенту учнів, розширює можливості враховувати їхні потреби, враховувати можливості та уподобання вчителів.
Деякі теми повторюються у різних класах. Остаточне рішення стосовно вибору тематики факультативних занять приймає вчитель у залежності від наявності навчальних посібників, від того, чи розглядалась та чи інша тема у попередньому класі і, безумовно, від можливостей та потреб учнів.
Успішність навчання математики у ВМК і СУЗМШ, і взагалі додаткового навчання математики, забезпечується, насамперед, за рахунок організації самостійної роботи учнів. Необхідним її елементом є наявність якісних посібників для учнів. Кожен з запропонованих посібників відображає зміст однієї теми, розрахований, як правило, на 4 тижні роботи учнів і структурований відповідно до принципів організації самостійної роботи. Він містить:
~ виклад теоретичного матеріалу, пояснення, зразки розв'язування задач;
~ тест для самоконтролю, відповіді до нього і вказівки до окремих завдань;
~ завдання для самостійної роботи, до яких наведено докладні вказівки;
~ контрольне завдання, що складається з тесту і задач з теми, диференційованих за двома рівнями - основним і підвищеним.
Перші теми для кожного класу передбачають повторення і систематизацію матеріалу, який вивчався у попередніх класах, діагностику готовності учнів до подальшої роботи.
Проведення очних занять, консультацій дозволяє індивідуалізувати роботу з учнями, забезпечити більш повне засвоєння матеріалу.
Після назви теми зазначено обсяг часу для проведення очних занять  при очно-заочной формі навчання. Він залежить від кількості занять на місяць.

  Узнай подробности о версии Mathematica V
* webmath 8562 valeria
Хостинг от uCoz