Портал "WEB-МАТЕМАТИКА" XP-сайт Донецкого национального университетаРесурсы Wolfram Research, Inc.
ТестыМетодические УказанияЗадачиУчебникиЖурнал "Квант"
Поиск математической информации на английском языке
Открытый Математический Колледж
-----
 /
Программа Обучения
 


Мета курсу - формування інтересу до математики і занять математикою, розвиток навичок самостійної роботи, у тому числі з книгою, розвиток образного і логічного мислення, підготовка до вивчення систематичного курсу математики в 7- 9 класах.

ОСНОВНI ТЕМИ

(9 год.)

Метою  повторення є підготовка учнів до продовження навчання, систематизація їх знань з математики.

(9 год.)

Задачі на переливання, перекладання, рівновагу, що розв'язуються за допомогою логічних міркувань і перебору варіантів.

Мета вивчення теми  - розвинути в учнях уміння проводити логічні міркування, зокрема індуктивні.

(9 год.)

Геометричні фігури і їх побудова. Вимірювання. Симетрія.

Мета вивчення теми - розвинути образне мислення учнів.

(9 год.)

Залежність величин. Табличний і графічний способи зображення залежностей величин. Читання графічних зображень залежностей.

Мета вивчення теми - сформувати первинні уявлення учнів про функцію та її графік, уміння побудови читання графіків залежностей величин, дослідження табличних даних.

ТЕМИ ЗА ВИБОРОМ

(9 год.)

Способи розв'язання числових ребусів, приклади їх розв'язання.

Мета вивчення теми - розвинути уміння учнів проводити логічні міркування, зокрема, аналізувати різні ситуації.

(9 год.)

Випадкові, неможливі, вірогідні події. Порівняння шансів настання подій на основі інтуїтивних міркувань, за допомогою перебору варіантів, результатів експериментів, геометричних міркувань.

Мета вивчення теми  - сформувати первинні уявлення учнів про випадкові події та їх імовірності, первинні вміння перебирати варіанти досліду, збирати, реєструвати, аналізувати інформацію.

(9 год.)

Метою повторення є систематизація матеріалу, який вивчався у 6 класі.

1   Бродский Я.С., Павлов А.Л. Повторим математику. Тесты для самостоятельной работы и контроля знаний учащихся 5-6 классов.   Донецк: ДонНУ, 2002г.

2  Глюза О. А. Задачи на переливание и взвешивание. - Донецк: ДонНУ, 2001г.

3  Глюза О. А., Павлов А. Л. Наглядная геометрия. -  Донецк: ДонНУ, 2003г.

4 Великодный С. И., Глюза О. А. Зависимость величин и её изображение на координатной плоскости. -  Донецк: ДонНУ, 2003г.

5  Глюза О. А. Числовые ребусы. -  Донецк: ДонНУ, 2002г.

6  Бродский Я. С. Знакомство с вероятностью и статистикой. - Донецк, ДонНУ, 2003.

7  Бродський Я. С., Павлов О. Л. Математика. Тести для самостійної роботи та контролю знань. 6-7 класи.   Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2002.

8  Я. С. Бродський, Н. В. Журбенко, О. Л. Павлов, Т. М. Хмара. Повтори математику сам. Посібник для учнів. 6 - 7, 7 - 8, 8 - 9 класи. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2003.

  Узнай подробности о версии Mathematica V
* webmath 8563 valeria
Хостинг от uCoz