Портал "WEB-МАТЕМАТИКА" XP-сайт Донецкого национального университетаРесурсы Wolfram Research, Inc.
ТестыМетодические УказанияЗадачиУчебникиЖурнал "Квант"
Поиск математической информации на английском языке
Открытый Математический Колледж
-----
 /
Программа Обучения
 


Мета курсу - формування інтересу до математики і занять математикою, розвинення навичок самостійної роботи, у тому числі з книгою, розвинення образного і логічного мислення, а також поглиблення і розширення знань учнів із шкільного курсу математики.

ОСНОВНI ТЕМИ

(9 год.)

Метою є підготовка учнів до продовження навчання, систематизація їхніх знань з математики.

(9 год.)

Числова вісь. Модуль числа. Відстань між двома точками на числовій осі. Розв'язання рівнянь, що містять члени під знаком модуля.

Мета вивчення теми - розвинути в учнях уміння орієнтуватися на координатній прямій, вимірювати відстані, знаходити координати точок при найпростіших геометричних перетвореннях, геометрично інтерпретувати числові і алгебраїчні вирази, розв'язувати рівняння, що містять члени під знаком модуля. 

(9 год.)

Математична модель. Основні етапи математичного моделювання. Метод математичного моделювання.

Мета вивчення теми - розвинути в учнях уміння застосовувати математику при розв'язанні практичних задач, сформувати уявлення про математичне моделювання.

(9 год.)

Подільність чисел. Ознаки подільності. Прості числа. НСД і НСК двох і декількох чисел. Алгоритм  Евкліда. Розв'язання рівнянь у цілих числах.

Мета вивчення теми  - розвинути вміння учнів знаходити  НСД, НСК, остачі від ділення чисел і застосовувати їх для розв'язування рівнянь у цілих числах, текстових задач.

ТЕМИ ЗА ВИБОРОМ

(9 год.)

Найпростіші геометричні фігури. Розрізання і склеювання фігур. Конструювання фігур.

Мета вивчення темирозвинути уміння учнів розрізняти геометричні фігури, створювати геометричні образи і змінювати структуру фігури за допомогою розрізання і склеювання фігур.

(9 год.)

Задачі на переливання, перекладання, рівновагу, що розв'язуються за допомогою логічних міркувань і перебору варіантів.

Мета вивчення темирозвинути в учнях уміння проводити логічні міркування, зокрема, індуктивні.

(9 год.)

Способи розв'язання числових ребусів, приклади їх розв'язання.  

Мета вивчення теми  - розвинути в учнях уміння проводити логічні міркування, зокрема, аналізувати різні ситуації.

(9 год.)

  Випадкові, неможливі, вірогідні події. Порівняння шансів настання подій на основі інтуїтивних міркувань, за допомогою перебору варіантів, результатів експериментів, геометричних міркувань.

Мета вивчення теми  - сформувати первинні уявлення учнів про випадкові події та їх імовірності, первинні вміння перебирати варіанти досліду, збирати, реєструвати, аналізувати інформацію.

(9 год.)

  Метою повторення є систематизація матеріалу, який вивчався у 7 класі.

1  Бродський Я. С., Павлов О. Л. Математика. Тести для самостійної роботи та контролю знань. 6-7 класи.   Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2002г.

2   Я. С. Бродський, Н. В. Журбенко, О. Л. Павлов, Т. М. Хмара. Повтори математику сам. Посібник для учнів. 6 - 7, 7 - 8, 8 - 9 класи. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2003.

3   Амиршадян А., Павлов А. Метод координат на прямой.  Донецк: ДонНУ, 2002г.

4  Великодный С. И. Математическое моделирование при решении задач. -  Донецк: ДонНУ, 2003г.

5   Амиршадян А. А. Делимость и остатки. -  Донецк: ДонНУ, 2003г.

6   Глюза О. А., Павлов А. Л. Конструктивная геометрия. -  Донецк: ДонНУ, 2003 г.

7   Глюза О. А. Задачи на переливание и взвешивание. -  Донецк: ДонНУ, 2003 г.

8   Глюза О. А. Числовые ребусы. -  Донецк: ДонНУ, 2003 г.

9   Бродский Я. С. Знакомство с вероятностью и статистикой. - Донецк, ДонНУ, 2003.

10  Бродський Я. С., Павлов О. Л. Математика. Тести для самостійної роботи та контролю знань. 7-8 класи.   Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2002.

11  Глюза О. А. Числовые ребусы. -  Донецк: ДонНУ, 2003 г.

  Узнай подробности о версии Mathematica V
* webmath 8564 valeria
Хостинг от uCoz