|
|
(16(8)
год.)
|
Функціональні
залежності.
Графіки
функцій.
Основні
елементарні
функції.
Загальні
властивості
функцій.
Побудова
графіків
за
допомогою
властивостей
функцій
і за
допомогою
геометричних
перетворень.
Елементарні
методи
дослідження
функцій. |
Мета
вивчення
теми -
систематизувати
основні
знання
учнів
про
функції,
їх
властивості,
удосконалювати
вміння
учнів
читати
і
будувати
графіки
функцій,
встановлювати
їхні
властивості
графічними
й
аналітичними
методами;
виробляти
вміння
графічно
розв'язувати
і
досліджувати
рівняння
і
нерівності. |
|
|
(16(8)
год.)
|
Рівносильність,
наслідок.
Основні
методи
розв'язування
рівнянь
(заміна
змінної,
розкладання
на
множники,
функціональні
й ін.)
Раціональні
й
ірраціональні
рівняння;
рівняння,
що
містять
члени
під
знаком
модуля.
Рівняння
з
параметрами.
Системи
рівнянь. |
Мета
вивчення
теми -
сформувати
в
учнях
поняття
рівносильних
рівнянь,
рівнянь-наслідків,
уміння
виконувати
перетворення,
що
приводять
до
рівносильних
рівнянь,
виключати
сторонні
корені,
виробити
вміння
застосовувати
різні
методи
розв'язування
алгебраїчних
рівнянь
і
їхніх
систем,
у тому
числі
і
нестандартні,
ознайомити
учнів
з
методом
знаходження
раціональних
коренів
многочленів
з
раціональними
коефіцієнтами. |
|
|
(16(8)
год.)
|
Застосування
тригонометричних
функцій
до
опису
обертального
руху,
гармонічних
коливань.
Перетворення
графіків
тригонометричних
функцій.
Відбір
коренів
тригонометричних
рівнянь.
Тригонометричні
підстановки
та
їхнє
застосування.
Тригонометричні
нерівності. |
Мета
вивчення
теми - навчити
учнів
застосуванню
тригонометричних
функцій
до
опису
обертального
руху,
гармонічних
коливань,
удосконалити
вміння
розв'язувати
тригонометричні
рівняння
і
нерівності,
їхні
системи,
зокрема,
вміння
знаходити
розв'язки,
що
задовольняють
додаткові
умови;
ознайомити
учнів
із
застосуванням
тригонометричних
підстановок
до
доведення
алгебраїчних
тотожностей,
розв'язування
тригонометричних
рівнянь. |
|
|
(16(8)
год.)
|
Взаємне
розміщення
прямих,
прямої
і
площини,
двох
площин
у
просторі.
Вимірювання
відстаней
і
кутів.
Паралельне
й
ортогональне
проектування. |
Мета
вивчення
теми - розвивати
просторову
уяву
учнів
шляхом
побудови
зображення
просторових
фігур
на
площині,
закріпити
вміння
встановлювати
взаємне
розміщення
двох
прямих,
прямої
і
площині,
двох
площин
у
просторі;
вимірювати
кути і
відстані
у
просторі;
будувати
перерізи
геометричних
фігур
площинами. |
ТЕМИ
ЗА ВИБОРОМ
|
|
|
(16(8)
год.)
|
Рівносильність,
наслідок.
Основні
методи
розв'язування
нерівностей
(заміна
змінної,
метод
інтервалів,
графічний
і ін.)
Раціональні
й
ірраціональні
нерівності,
нерівності,
що
містять
члени
під
знаком
модуля.
Застосування
нерівностей
до
дослідження
рівнянь.
Доведення
нерівностей.
Нерівності
з
параметрами.
Системи
нерівностей. |
Мета
вивчення
теми - продовжити
формування
понять
рівносильності,
наслідку,
виробити
вміння
застосовувати
різні
методи
розв'язування
алгебраїчних
нерівностей
і
їхніх
систем,
у тому
числі
і
нестандартні,
володіти
різними
методами
доведення
нерівностей. |
|
|
(16(8)
год.)
|
Квадратні
рівняння.
Властивості
квадратичної
функції.
Застосування
квадратичної
функції. |
Мета
вивчення
теми - -
розвинути
вміння
учнів,
пов'язані
із
застосуванням
квадратичної
функції
до
розв'язування
і
дослідження
рівнянь
і
нерівностей,
до
розв'язування
геометричних
і
фізичних
задач. |
|
|
(16(8)
год.)
|
Складання
математичних
моделей.
Задачі
з
недостатніми
і
надлишковими
даними.
Задачі
на
знаходження
оптимального
варіанта. |
Мета
вивчення
теми - продовжити
формування
навичок
математичного
моделювання,
розширити
уявлення
учнів
про
основні
етапи
математичного
моделювання,
сформувати
вміння
розв'язувати
задачі
на
оптимізацію
в
найпростіших
випадках. |
|
|
(16(8)
год.)
|
Вектори
й
операції
над
ними.
Координати
в
просторі.
Рівняння
фігур.
Застосування
векторів
при
розв'язуванні
геометричних
задач.
Застосування
методу
координат. |
Мета
вивчення
теми - розвинути
вміння
застосовувати
векторний
метод
і
метод
координат
для
розв'язування
геометричних
задач. |
|
|
(8
год.)
|
Розв'язування
трикутників.
Визначні
лінії
в
трикутнику.
Подібність
трикутників.
Кола,
вписані
в
трикутник
і
чотирикутник,
й
описані
навколо
них.
Методи
розв'язування
планіметричних
задач. |
Мета
вивчення
теми - систематизувати
знання
учнів
про
трикутники,
чотирикутники
і кола;
розвинути
вміння
учнів
розв'язувати
планіметричні
задачі;
сформувати
вміння
застосовувати
різні
методи
розв'язування
планіметричних
задач. |
|
|
(8
год.)
|
Імовірнісна
модель
випадкового
досліду.
Випадкова
величина,
її
числові
характеристики.
Застосування
ймовірносних
моделей
до
аналізу
азартних
ігор,
страхової
справи
тощо. |
Мета
вивчення
теми - сформувати
уявлення
учнів
про
ймовірносні
моделі,
розвинути
первинні
вміння
учнів
стосовно
побудови
ймовірносних
моделей
реальних
явищ і
процесів,
пов'язаних
з
випадковістю. |
|
|
(12(8)
год.)
|
Повторення
матеріалу,
що
вивчався
в 10
класі |
Метою
повторення
є
систематизація
матеріалу,
який
вивчався
у 10
класі. |
|
Посібники
для
самостійної
роботи
|
|
|
1
Бродський
Я. С., Павлов
О. Л.
Математика.
Тести для
самостійної
роботи та
контролю
знань. 9-10
класи. Тернопіль:
Навчальна
книга -
Богдан, 2002.
2
Афанасьева
О.Н., Павлов А.Л.,
Хаметова З.Я.
Функции и
их
свойства.
Донецк:
ДонНУ, 2001 г.
3
Афанасьева
О.Н.,
Амиршадян
А.А.
Уравнения
и системы
уравнений.
Донецк:
ДонНУ, 2003 г.
4
Тринометрические
функции и
их
свойства.
Донецк:
ДонНУ, 2002 г.
5
Бродский
Я.С., Павлов А.Л.,
Слипенко А.К.
Прямые и
плоскости
в
пространстве.
Донецк:
ДонНУ, 2002 г.
6
Афанасьева
О.Н., Амиршадян
А.А.
Неравенства.
Донецк:
ДонНУ, 2003 г.
7
Бродский
Я. С., Павлов
А.Л.
Квадратичная
функция и
ее
применение.
Донецк:
ДонНУ, 2002 г.
8
Двейрин
М. З.
Выбор
наилучшего
варианта.
Донецк:
ДонНУ, 2001 г.
9
Павлов А.
Л., Слипенко
А. К.
Векторы
и
координаты
в
пространстве.
Донецк:
ДонНУ, 2003 г.
10 Бродский
Я. С., Павлов
А. Л.
Геометрия
треугольников,
четырёхугольников
и
окружностей.
- Донецк:
ДонНУ, 2003 г.
11
Бродский
Я. С.
Элементарные
вероятностные
модели. -
Донецк:
ДонНУ, 2003 г.
12
Бродський
Я. С., Павлов
О. Л.
Математика.
Тести для
самостійної
роботи та
контролю
знань. 10-11
класи. Тернопіль:
Навчальна
книга -
Богдан, 2002.
|