Я.С.Бродский
* Н.В.Журбенко
* А.Л.Павлов
* Т.Н.Хмара
|
|
|
|
|
ДОРОГИЙ
ДРУЖЕ! |
|
Цей
посібник
дозволить
Вам
оцінити
міцність
і
глибину
засвоєння
Вами
курсу
математики
наприкінці
навчального
року, а
також
повторити
і
систематизувати
свої
знання
з
математики
на
початку
нового
навчального
року i
тим
самим
краще
підготуватись
до
вивчення
математики.
Посібник
містить
тести
двох
рівнів.
Для
кожною
рівня є
чотири
варіанти
тестів
приблизно
однакової
складності.
Перші
два
варіанти
варто
використати
для
тренування,
а
наступні
два-для
підсумкового
контролю
результатів
самостійної
роботи.
До
кожного
завдання
наведено
чотири
варіанти
відповіді.
Серед
них
обов'язково
є
правильна
відповідь,
і вона
тільки
одна.
Виконання
тестового
завдання
складається
з
вибору
правильної
відповіді
серед
наведених.
Для
цього,
як
правило,
необхідно
розв'язати
задачу,
як це
роблять
зазвичай
на
уроках,
а потім
вибрати
букву,
що
позначає
правильну
відповідь.
Іноді
можна
відкинути
спочатку
явно
неправильні
відповіді,
а потім
вибирати
правильну
відповідь
з тих, що
залишились.
Іноді
доцільно
підставити
запропоновані
відповіді
в умову
і з'ясувати,
яка з
них
задовольняє
умову.
Роботу
над
посібником
потрібно
почати
з
першого
варіанта
тесту
базового
рівня.
Спробуйте
виконати
самостійно
його
завдання,
не
використовуючи
навчальних
посібників
і
мікрокалькуляторів.
Вибрані
правильні
відповіді
запишіть
на
окремих
сторінках
зошита.
Після
завершення
роботи
над
тестом
звірте
свої
відповіді
з
відповідями,
наведеними
у
посібнику.
Не
користуйтесь
запропонованими
відповідями,
поки не
дасте
відповіді
самостійно!
Якщо
кількість
правильних
відповідей
більша 20,
можна
відразу
переходити
до
роботи
з
тестом
основного
рівня. У
протилежному
випадку
потрібно
продовжити
роботу
над
тестом,
користуючись
підказками,
порадами
і
вказівками.
При
цьому
варто
аналізувати
не
тільки
ті
завдання,
для
яких
відповідь
виявилась
неправильною,
а всі
підряд.
Напевно,
деякі
відповіді
будуть
вгадані
чи
підказані
інтуїцією,
тому
корисно
переконатися
в тому,
що Ви
правильно
виконали
завдання.
Спочатку
скористайтеся
підказками.
Якщо
для
правильного
виконання
завдання
їх не
вистачає,
звертайтесь
до
порад
учителя.
Якщо і
цього
недостатньо
для
розв'язання
задачі,
використовуйте
вказівки,
де
описано
послідовність
дій,
необхідних
для
виконання
завдання,
i
наведено
повне
розв'язання.
Працюючи
над
помилками,
звертайтесь
до
підручника,
хоча
мінімальний
обсяг
необхідного
для
виконання
завдань
матеріалу
наведено
разом з
інструкціями
до розв'язування
і
зразками
розв'язань.
Коли
відчуєте,
що
незрозумілих
питань
не
залишилося,
перевірте
себе за
допомогою
другого
варіанта
тесту
базового
рівня.
Якщо
дотримаєтеся
даних
рекомендацій,
то
результати
повторного
тестування
будуть
значно
вищі. У
будь-якому
випадку
потрібно
продовжити
роботу
над
помилками,
користуючись
зразками
розв'язуванння
завдань
1-ого
варіанта.
Після
завершення
роботи
над
двома
варіантами
тестів
базового
рівня
переходьте
до
тестів
основного
рівня.
Працюйте
з ними
за
такою
самою
методикою,
як i з
тестами
базового
рівня.
Сподіваємось,
що
робота
над
тестами
буде
для Вас
цікавою
і
корисною. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|