Даний
посібник
призначений
для
організації
самостійної
роботи
учнів з
математики
наприкінці
навчального
року
під час
повторення
матеріалу
і
підготовки
до
підсумкового
контролю,
а також
на
початку
навчального
року
для
відновлення
знань
учнів і
забезпечення
їхньої
готовності
до
навчання.
Головне
його
призначення
-
допомогти
виявити
прогалини
у
математичній
підготовці
учнів і
усунути
їх,
сформувати
уявлення
учнів
про
досягнутий
рівень
підготовки
в
результаті
самостійної
роботи.
Посібник
містить
тестові
завдання
двох
рівнів.
До
кожного
з них
наведено
по
чотири
варіанти
тестів,
приблизно
рівноцінних
між
собою.
Кожен
тест
охоплює
найбільш
важливі
види
математичної
діяльності,
якими
мав
оволодіти
учень у
відповідному
класі.
Посібник
дозволяє
не
тільки
досить
об'єктивно
і повно
оцінити
стан
базової
математичної
підготовки
учнів,
але й
допомогти
їм
усунути
прогалини
в
оволодінні
необхідними
вміннями
і
навичками
з
математики.
Для
цього у
посібнику
містяться
підказки,
поради,
а також
спеціальний
розділ
"Виконуємо
завдання
разом",
в якому
наведено
зразки
розв'язання
завдань
з
відповідними
поясненнями.
Проконтролювати
результати
своєї
роботи
учень
може за
допомогою
другого
варіанта
тестів,
до яких
наведено
відповіді.
Останні
два
варіанти
можуть
використати
дорослі
(вчителі
або
батьки)
для
контролю
за
результатами
самостійної
роботи
учнів.
Посібник
може
бути
використаний
учнями
будь-якого
середнього
навчальною
закладу,
які
бажають
оволодіти
навичками
самоконтролю
і
самостійної
роботи
у
навчанні
математики;
вчителями
математики
для
організації
самостійної
роботи
учнів, а
також
батьками
у
наданні
допомоги
своїм
дітям у
навчанні. |