Портал "WEB-МАТЕМАТИКА" XP-сайт Донецкого национального университетаРесурсы Wolfram Research, Inc.
ТестыМетодические УказанияЗадачиУчебникиЖурнал "Квант"
Поиск математической информации на английском языке
Пособие для учащихся. 6-7, 7-8, 8-9 классы  
-----
 /
Интро

Я.С.Бродский * Н.В.Журбенко * А.Л.Павлов * Т.Н.Хмара
 


Навчальна Книга - Богдан
ДОРОГИЙ ДРУЖЕ!
Цей посібник дозволить Вам оцінити міцність і глибину засвоєння Вами курсу математики наприкінці навчального року, а також повторити і систематизувати свої знання з математики на початку нового навчального року i тим самим краще підготуватись до вивчення математики.
Посібник містить тести двох рівнів. Для кожною рівня є чотири варіанти тестів приблизно однакової складності. Перші два варіанти варто використати для тренування, а наступні два-для підсумкового контролю результатів самостійної роботи. До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді. Серед них обов'язково є правильна відповідь, і вона тільки одна. Виконання тестового завдання складається з вибору правильної відповіді серед наведених. Для цього, як правило, необхідно розв'язати задачу, як це роблять зазвичай на уроках, а потім вибрати букву, що позначає правильну відповідь. Іноді можна відкинути спочатку явно неправильні відповіді, а потім вибирати правильну відповідь з тих, що залишились. Іноді доцільно підставити запропоновані відповіді в умову і з'ясувати, яка з них задовольняє умову.
Роботу над посібником потрібно почати з першого варіанта тесту базового рівня. Спробуйте виконати самостійно його завдання, не використовуючи навчальних посібників і мікрокалькуляторів. Вибрані правильні відповіді запишіть на окремих сторінках зошита. Після завершення роботи над тестом звірте свої відповіді з відповідями, наведеними у посібнику.
Не користуйтесь запропонованими відповідями, поки не дасте відповіді самостійно!
Якщо кількість правильних відповідей більша 20, можна відразу переходити до роботи з тестом основного рівня. У протилежному випадку потрібно продовжити роботу над тестом, користуючись підказками, порадами і вказівками. При цьому варто аналізувати не тільки ті завдання, для яких відповідь виявилась неправильною, а всі підряд. Напевно, деякі відповіді будуть вгадані чи підказані інтуїцією, тому корисно переконатися в тому, що Ви правильно виконали завдання. Спочатку скористайтеся підказками. Якщо для правильного виконання завдання їх не вистачає, звертайтесь до порад учителя. Якщо і цього недостатньо для розв'язання задачі, використовуйте вказівки, де описано послідовність дій, необхідних для виконання завдання, i наведено повне розв'язання.
Працюючи над помилками, звертайтесь до підручника, хоча мінімальний обсяг необхідного для виконання завдань матеріалу наведено разом з інструкціями до розв'язування і зразками розв'язань.
Коли відчуєте, що незрозумілих питань не залишилося, перевірте себе за допомогою другого варіанта тесту базового рівня. Якщо дотримаєтеся даних рекомендацій, то результати повторного тестування будуть значно вищі. У будь-якому випадку потрібно продовжити роботу над помилками, користуючись зразками розв'язуванння завдань 1-ого варіанта.
Після завершення роботи над двома варіантами тестів базового рівня переходьте до тестів основного рівня. Працюйте з ними за такою самою методикою, як i з тестами базового рівня.
Сподіваємось, що робота над тестами буде для Вас цікавою і корисною.
  Узнай подробности о версии Mathematica V

* Математика 6
* Mathematica в Колледжах
* Mathematica в Школе
* webmath 8327 valery
Повтори Математику Сам. Пособие для учащихся 6-7, 7-8, 8-9 классов
Хостинг от uCoz